miercuri, 3 februarie 2010

Veve dragi










Pai....ce filme vedem noi in week-end. Cum as putea sa ma uit eu, o fetita firava si fricoasa :)) (pentru cei ce ma cunosc), la un film de groaza yeachhh. Nu, nu, nu... ne uitam la ceva dragut - desene animate hahaha si daca tot am aflat ca au aparut iubitele mele veverite am zis: "La asta ne uitam si nu vreau comentarii Alvin si veveritele 2009" yupiiii. Mai auzi - pai cum sa nu adori ochisorii aceia mov, albastri, maroniti, verzi si vocile acelea minunate. Nu stii pe cine sa adori mai repede pe Alvin, poate pe Simon sau pe Theodore sau pe cele trei minunatii care au aparut cu tunsorile acelea speciale. Offf daca as putea sa am asa ceva, real, acasa la mine. M-as distra seara de seara cu ele si le-as lasa sa doarma asa cum doarme Theodore.
Apropo mai am o veve speciala Inaki si stie ea de ce :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu