sâmbătă, 20 februarie 2010

Racita rau :(((

Nu stiu cum se intampla, dar racesc exact cand nu trebuie. Joi seara am simtit ca o sa racesc, ma durea gatul destul de rau. Am ajuns acasa...am zis sa fac o baita fierbinte, un ceai, o pastila pentru orice eventualitate si trece. Dupa ce am stat ceva timp in baie, parca eram molesita rau, au venit niste prieteni pe la noi, am facut niste paste, a venit si sorela mea, dar parca tot nu eram ok. Vroiam sa ajung cat mai curand in pat. Asa ca i-am lasat sa se distreze si tupp in pat cu plapuma pana peste urechi :)) asa cum imi place mie. A fost chip peste noapte sa nu ma vait incontinuu, parca luam foc. Si uite-ma pe mine dimineata, cea care se imbraca de zor cu temperatura si muci in nas pentru a merge la munca. Doar suntem in deadline si poate fac ceva azi, si chiar nu aveam chef de comentariile lu' Rodi. A fost chip sa rezist mai mult de 2 ore la munca??? Nu, nu, nu, nu mai puteam. Noroc cu Ina care a fost prompta si desigur ca o prietena adevarata i-a dat unui coleg masinuta ei si repejorrrr acasa. Simteam ca nu mai ajung. Vineri am dormit toata ziua, toata noaptea, nici nu am ridicat capul dupa perna. Nu stiu unde am bagat atata somn :)). Azi parca mai bine, insa cu dureri de oase in continuare si cre ca am facut si rani la nas. Daca nu suport ceva la raceala este nasul infundat si cu rani si cartofii pusi la gat (asta numai mama facea, insa cum vineri nu am fost acasa la parinti...am scapat de acest calvar, si am ramas doar cu narile usturandu-ma). Maine? Sper sa fiu ok, mai am si un spectacol de vreo 2 ore si cine stie cati copii pe capu meu. Vreau sa ma fac bine cat mai repede ca nu suport leneveala asta. Daca tot lenevesc macar sa fiu sanatoasa si sa lenevesc de timp liber - citind o carte, ascultand muzica buna, cu o cafea si o tigara arzand in scrumiera, nu asa cu dureri de tot felu.

Un comentariu:

  1. hai fata ca asa iti faci anticorpii; si eu raceam cand eram de varsta ta :)))) la greu
    acum mai ubtire dar nu stii niciodata;
    baga lamaie si miere si hai, ca vine primavara si tre sa mergem in parc in pauza, da?

    RăspundețiȘtergere