marți, 9 februarie 2010

Munca??? Nu, visss

Pai sunt la munca. Si ce fac si azi? Mai nimic...cu toate ca asa as vrea sa fac multe, dar nu aici. Aici totul e asa, nu stiu cum sa zic deoarece i-as putea zice in toate felurile rele.
Ce credeti ca s-a intamplat? Dupa ce de la inceputul anului tot urlu ca laptopu meu (cel mai vechi cre' ca din firma, ca na sunt om de vanzari ce imi trebuie mie) e varza si nu mai merge, azi buuuumm, a crapat. Sper sa mai gasesc ceva :((( si aveam vreo 3 mailuri in bara, nesalvate desigur, si munca frate nu gluma cu propuneri gandite cu creieri storciti cum si ce o fi mai bine sa accepte omu. Si cand colo bufff! Spun cui trebuie despre treaba aceasta sau urlu in zadar ca se pare ca nu s-a rezolvat niciodata nimic. Colega mea, cea firava si ruda cu ea de altfel, se uita la mine si spune "si eu ce sa fac". Fa ce tre sa faci in puii mei!!!
Pai auzi? Stiti vorba aia "ciment" sau mai nou "ismene, maioo" :P
As vrea sa miroasa a cirese, as vrea ca diseara sa merg in parc si sa ma bat cu zapada si sa fac ingerasi. As vre sa fac si eu un copil.
Un bebe mic si dragalas, sa semene cu tata. O petita :) sau un pitic :D nu stiu daca ar mai conta, un nume vedem noi impreuna (poate Romina ii va placea si lui, cel care va fi taticu).
Stiu poate ma credeti nebuna, dupa o relatie in care ma aflu si acum de 8 ani spun asa ceva??? Nu se stie niciodata, ne iubim dar ne si certam tare. Doamne Stie.
As vrea sa am bani in par si la nunta mea sa fiu desculta, cu o rochita alba de in, in aer liber cu verde mult si coronite de flori si ingerasi si fluturi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu