joi, 4 februarie 2010

Hmmm Proiecte pentru viitor

Da avem proiecte si sper ca fiecare in parte sa ia amploare si sa fim mandri de ce se va intampla.
Aseara intr-o discutie cu tata ne-a venit idei stralucite, si parca am luat elan amandoi, trebuie sa le facem impreuna :))
Trebuie sa se aranjeze lucrurile si pe strada noastra. Si daca am putin noroc sunt sigura ca vine si un job care sa ma multumeasca si care pana punem afacerile pe picioare ma sustine.
Azi e soare, e caldut si imi place. Prin geamul de la birou razele soarelui mi-au incalzit toata ziua obrajii. Si stiti cum stau matele la caldura hahaha, asa am stat si eu.
Imi place cand simt ca vine primavara. Imi da o senzatie de bine, cu toate ca sunt meteo-dependenta si pe deasupra si astenica (cred ca am zis bine :P). Stiu sigur ca mai trebuie sa am putina rabdare cu primavara si apoi vine ceea ce imi place mie cel mai mult: vara. O sa miroasa o perioada a ghiocei, a verde, a muguri, a ploaie si apoi caldurica zi de zi.
Parca nu mai vreau sa ninga.
Tot azi m-am imbracat in Alba ca Zapada, unde credeti, la birouuuu (pentru ca mi-a venit costumul pentru petrecerea de maine de la gradi), le-am facut colegilor baloane modelabile si am pictat si manutele lor cu fluturasi frumosi si chiar Oompa Loompa (Alex) m-a lasat sa o pictez putin si pe fata.
Bebelina ei, promit ca va avea parte mereu de momente speciale din partea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu