luni, 18 ianuarie 2010

Offff

M-am plicti rau la munca :(
Afara e inca frumos, ninge, alb, rece...dar pana cand? As vrea sa ninga mult, mult, mult.
Vreau sa se intample ceva, ceva frumos care sa imi aduca o bucurie...
Parca inca imi este foame, as manca ceva bun bun.
As vrea sa ajung acasa si sa fac sport. Apropo m-am apucat de sport - alerg, acum mai rar pentru ca e frig afara dar voi alerga zilnic sau aproape zilnic cand se va face mai caldut (am remarcat ca imi place tare mult sa alerg), fac bicicleta, abdomene si mai gasesc eu ceva, poate ceva pentru coloana mea care incepe sa ma doara tot mai des. Poate ar trebui sa imi schimb si bicicleta pt ca ma doare fundul :))), nu in fund ci pur si simplu oasele fundului :)))))
Offff vocea aia care nu o suport se aude din biroul alaturat - vocea mincinoasa. Sunt si fetele la ea in birou abia astept sa-mi spuna "noutatile". bune sau rele? Iar cea de-a doua voce masculina imi sparge timpanele remarc ca este foarte groasa, batraneasca si poruncitoare - ingrozitor de urata si daca o ascult cu atentie cred ca ea este cea care aduce raul.
Offf satula!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu