joi, 14 ianuarie 2010

Eu si apoi

As vrea sa ma analizez! Sa ma uit in oglinda si sa imi spun ce cred despre mine! Oare ma simt bine in pielea mea? As vrea sa schimb multe sau putine la mine? Poate ca incepand cu anul acesta as vrea sa fac unele scimbari cu mine, pentru mine si pentru cei care ma iubesc asa cum sunt si cum voi fi.
O scurta caracterizare -
imi place sa ma joc, imi place sa fiu copil pentru ca ei sunt mereu veseli si sinceri, zambesc si rad (ador oamenii care au mereu zambetul pe buze), îmi place sa am multi, multi prieteni iar pe cei adevarati incerc sa ii iubesc si sa ii inteleg in toate momentele lor fara sa ii judec si am aceeasi pretentie si de la ei, sunt energica, incredibil de ambitioasa, de incapatanare nu mai vorbim, vorbesc mult si tare, imi place galagia, lumina si lumea in jurul meu, imi place sa fiu creativa (nu stiu daca de multe ori imi reuseste in unele cazuri), imi place sa incerc tot ce este nou, parca nu imi place sa risc (inca nu sunt sigura dar de cele mai multe ori nu am riscat), sunt nerabdatoare si mereu in miscare, uneori neincrezatoare, nemultumita daca lucrurile nu se fac cum trebuie, urasc minciuna, ipocrizia si prostia, nu pot sa tac si urasc sa fiu jignita, banuita de neloialitate si nesinceritate, spun adevarul in fata chiar daca doare, nu imi doresc sa fac compromisuri, as vrea sa nu dezamagesc pe nimeni, in cazul in care gresesc sau sunt de vina pentru ceva anume recunosc si imi pare sincer rau ca am gresit, imi place sa dansez, imi place aerul, imi place sa visez, imi place caldura, culoare, natura, vara si marea este preferata mea, nu imi place sa fiu ingradita sau amenintata, nu imi plac locurile inchise si intunecate, am nevoie de incredere, iubire, atentie, tandrete si multa libertate, imi place albul si curatul, imi place sa calatoresc si imi doresc sa vizitez totul.
Si apoi imi doresc sa traiesc intr-o lume mai buna inconjurata de oameni mai frumosi si cu personalitati puternice si educate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu