miercuri, 13 ianuarie 2010

De smuls parul "pir cu fir"


Mi-am promis ca o sa imi vars toti nervii aici, si ca nu mai vreau sa discut despre c.....t-ul asta de job al meu cu ale mele colege decat in cazuri extreme. M-am sturat pana la maxim, este o bataie de joc dusa pana iti vine sa iti iei gentuta si vorba noastra "merg sa imi iau niste tigari" si nu te mai intorci ever. Pai dupa 3 saptamani de concediu in care m-am relaxat total, nu am avut niciun stres, m-am distrat la maxim chiar cu personele dragi mie, am facut ce mi-am dorit, trebuie sa vin la programul acesta "minunat" pentru care au votat cu totii (reamintesc ca eu nu am fost de acord) de la 8 la 17:00, si stau sa o frec pentru ca toata lumea asteapta parca sa ramanem fara joburi, din cauza unor manageri ahtiati dupa bani. Chiar nu se mai poate fratica, e la limita bunului simt sa incerci sa faci ceva sa iti salvezi afacerea insa sefa noastra se pare ca e pusa sa ne faca sa muncim pe gratis insa firma sa ii mearga. Mare i-o fi surpriza cand nu o sa mai fiu. Nu imi doresc decat sa scap repede de aici si sper ca in piata asta in care sunt dati afara o gramada de oameni sa imi gasesc si eu ceva care sa imi placa si sa imi faca placere sa stau cu noii colegi, iar noii sefi sa fie unii super profi...atata vreau un job nou bun...va rooooggggg

Un comentariu:

  1. fata:)) am dat peste blogul tau. Si nu numai, am dat si peste o expresie pe care o mai am si acum pe un print acasa, din categoria perlelor spuse la munca, de demult"fir cu pir". Asta a fost a lu'oompa, stiu eu sigur, ca o asteptam de mult la cotitura, si, intr-o zi la bugatti, a scos-o:))

    RăspundețiȘtergere