joi, 17 decembrie 2009

Munteee stai ca viu'

E pai nu se mai putea, ce puii mei eu cu bilet la munte eu fara bilet. Oricum nu am mimic hotarat de Craciun si Revelion macar acu sa ptrofit. Maine nu ma duc la munca, la ora 13:00 avem tren catre Sinaia. Partie asteapta-ma!!! si ce daca nu stiu sa schiez, ma dau cu placa o sa beau vin fiert si o sa-l imping pe fratimiu si pe Ionut pe partie. Ihmm mergem doar noi trei adica eu, Gergos (fratelo) si iubitul meu si va fi distractie, oricum pe 22 dec e ziua lui fratimiu si numai bine sa ne distram si noi un piculet...restul prietenilor nu au bani, nu au timp, muncesc... Ei iaca eu mi-am luat liber, am facut rezervare la tren dus-intors si maine la 1 la pas. Nu am mai mers tare de mult cu trenu si cred ca niciodata cu iubitul meu, cred ca o sa rad :)))))). Prima data fara masina, fara pretenii buni si in familie. Am sa revin cu poze si pana atunci distractie cat cuprinde!!! Sper sa ninga mult, mult, mult. Aaaa si dupa ce duminica ne intoarcem (sper fara nas curs si gat dureros, ci doar cu nas rosu si obrajiori imbujorati) seara mergem la film de data asta cu prietenii cu Misulica si Ionutu ei, mergem la Avatar. Superrr!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu