miercuri, 16 decembrie 2009

4 ore in trafic

Ei bine ieri a ninssss yupyyyy, bucurie mare, primii fulgi mai multi si mai mari!!! Dar ce bucurie am avut seara la plecare :(( un drum de la munca spre casa pe care in mod normal il faci in 20 minute, ieri ne-a luat fix 4 ore.
Am crezut ca innebunesc. Numai bine ca la un moment dat nu mai puteam de sete, mi se facuse foame si ma luase si durerea de stomac. Sincer imi venea sa cobor din masina si sa o iau pe jos, dar prietena mea nu merita asta. Asa ca dupa vreo 2 ore m-am dat jos din masina, am alergat pana la un chiosc, nu stiu de ce am alergat ca parca exista vreo sansa sa se elibereze in 10 minute traficul si sa o vad pe Alex undeva departe, am luat ceva de mancare si ceva de baut si cand m-am intors Alex era in acelasi loc. Cand am ajuns acasa la 21:00 am simtit ca imi ies flacari pe nas.
Nu imi venea sa cred. Ce sa mai vorbim ca nu ar trebui sa ne mai mire nimic niciodata pentru ca de fiecare data cand dau primii fulgi noi ne blocam, cand vine ploaia noi ne inundam si tot asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu