miercuri, 16 decembrie 2009

Imi place

Pana mai acum vreo juma de ora, eu cea care le spun tuturor "Zambiti va rog" imi venea sa plang cu lacrimi de crocodil.
Nu ca nu as fi facut-o si ieri si alaltaieri si azi...Ca intotdeauna in perioada sarbatorilor sunt mult mai sensibila, ma enervez aproape din orice, iar "omul" care este langa mine de 7 ani ma supara ingrozitor si mereu de sarbatori noi suntem certati.
Nu ca nu voi alege si varianta de a merge si la un psiholog pentru a intelege ce se intampla cu mine cateodata...ce se intampla cu el de cele mai multe ori.
Apoi mi-am dat seama ca am renuntat la multe lucruri care imi plac.
Si azi am reascultat melodiile dragi mie, am intrat pe site-uri dragi mie, m-am gandit ca de aceste sarbatori sa fac exact ce imi place mie si sa ma fac fericita.
Poate la un moment dat o sa imi iau si o masinuta (ca sa pot zambi cu tot sufletul)
Imi place Andries, Chilian, Kenny G, Claidermann, Buddha Bar, Katie Melua, Bebe (siempre me quedara), Enya, si multii misto, imi place sa pictez - nu o fac foarte frumos dar o fac luminos si imi place sa pictez copii -, imi place teatrul si chiar si mult si cel pentru copii - si pentru asta va trebui sa merg mai mult la teatru, imi place sa dansez imi place la nebunie sa dansez as dansa o viata, imi plac filmele (Cake, ultimul vazut a fost super misto), imi plac culorile - cu toate ca ma imbrac alb negru gri - imi place mirosul de proaspat, imi placea sa scriu poezii si scrisori de dragoste - poate o sa incep sa scriu din nou -, imi place vara la nebunie, imi place caldura, imi place marea, imi plac maslinele, imi place sa iubesc, imi plac calatoriile....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu