miercuri, 9 decembrie 2009

Ma supar si parca nimic nu mai are valoare

Ma supar si ma doare ca nu mai am timp sa fac ceea ce imi place cu adevarat, sa povestesc prietenilor ceea ce imi doresc sa fac si ce mi s-a mai intamplat in ultima perioada, ca fac compromisuri la job, ca trebuie sa suport omaneni pe care nu mai vreau sa ii vad in fata ochilor si cu care nu am absolut nimic in comun, ca banii nu mai au nicio valoare, ca nimeni nu mai respecta pe nimeni, ca lumea parca a luat-o razna, ca trebuie sa platesti lunar facturile si datoriile si nu mai depinde de tine, ca nu mai poti sa te duci sa vezi o piesa de teatru sau un spectacol frumos din lipsa de bani, de timp sau ca ai stabilit ceva si nu se tin oamenii de cuvant, ca mallurile sunt arhi pline de oameni care nu mai au nicio valoare, ca nu mai poti vota cu cine vrei la alegerile din 2009 de fapt ca nu ai cu cine sa votezi si in continuare faci niste compromisuri....
Valoare - un cuvant de baza, ce mai are azi valoare sau ce nu, barbatii, femeile prietenii mai au sau nu aceeasi valoare?
Ma supar iarasi tare ca nu stiu ce fac de sarbatori, ca nu pot sa imi fac niciun plan pentru ca nimeni nu stie nimic - ori pentru ca nu au bani, ori pentru ca s-ar putea sa nu plece nicaieri de frica gripei porcine, ori pentru ca se bazau pe un numar de prieteni iar acestia s-au certat intre ei din anumite motive si astfel prefera sa stea acasa. Iar eu din cauza ca nu am masina (lucru care ma supara mai tare ca orice, si ma doare si mai tare) nu mai pot face nimic pentru ca daca pana anu asta in vara, chiar daca nu aveam nimic stabilit, cel putin pe ultima suta de metri ne urcam in masina si plecam unde vroiam fara sa ne intereseze care vine si daca vine....
Vom avea sau nu bani de sarbatori? Cand ne primim salariile? Pana cand vom mai putea suporta variantele astea triste de la munca? Eu iara am racit cumplit si cu un concediu medical pe 5 zile in geanta si cu antibioticele si tratamentul de luat nu imi permit sa stau acasa ci tre sa vin la munca - una pentru ca sefa face o criza de nervi pentru ca trebuia sa nasca si nu mai naste si trebuie sa plece revistele in tipar si nu mai pleaca si pentru ca trebuie sa mai fac niste contracte si nu se mai fac pentru ca lumea nu mai da bani chiar pe orice si a doua pentru ca mi-am dat seama ca nu imi permit, intr-un loc in care sunt de aproape 4 ani, sa stau acasa si sa mi se plateasca doar 75% din salariu, pur si simplu nu m-as descurca si asta pentu ca avem niste salarii de rahat si niste sefi care nu prea isi mai permit sa iti dea banii la timp, mai rau poate deloc deci concluzia dupa 4 ani de munca in aceeasi firma, singura mereu si singurul om de baza pe vanzari nu isi permite sa stea cateva zile in concediu medical pentru ca astfel nu are ce sa faca cu banii care i-ar primi la sfarsit de luna. Minunat, nu!!!!!
Iar mai nou oamenii nou angajati dupa 2 zile isi iau geanta si pleaca, super tare frate !!!
Si mai nou prietenii buni pleaca in Irlanda definitiv, si mai super tare frate !!!
Nu-ti mai trebuie decat sa te superi si sa taci ca daca vorbesti mult si prost tre sa pleci acasa.
Naspa, naspa si iar naspa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu