duminică, 15 noiembrie 2009

Sfarsit de noiembrie

Mi-ar fi placut ca ceea ce s-a intamplat de azi (decizie luata vineri de majoritatea colegilor, fara ca eu sa fiu inclusa in aceasta majoritate :P) sa se fi intamplat de pe 11 ianuarie 2010.
Adica - sa incepi noul an cu un nou program de lucru. Nu mai venim la 9 si plecam la 18:00 ci venim la 8 :( si plecam la 17:00 :)).
Poate va fi mai ok asa, sper, dar repet tare mi-ar fi placut ca aceasta schimbare sa se intample dupa venirea din concediu. Astfel era un an nou, un program nou si sunt sigura ca la inceput de an in acest loc de munca ar mai fi fost si alte surprize. Cel putin eu as vrea sa le fac o surpriza si incepand cu februarie sa nu mai vin.
Acest sfarsit de noiembrie a fost meru plin: pe 19 este ziua lu Greutzu (prietenul surorii mele), pe 20 ziua lu tati meu (omul pe care il ador, va spun sincer este un SuperMan), pe 21 ziua lui mamita mea (o mama ca in povesti), pe 22 ziua lui Rodi (sau Coca, sefa-sefelor, elefantul roz, Alice in tara minunilor si as putea sa continui mult....), pe 23 ziua Mihaelei (o tipa speciala pt ca e sora iubitului meu :P).
Pai sunt cam 5 zile de petrecut continuu, de cheltui bani si de plecat non stop in vizite.
Oare or mai fi si altii si am uitat????
Plus as vrea sa imi iau o gecuta super draguta, mi-as dori niste ugg-uri, o esarfa si un fular super colorat si moale si frumos, mai mi-ar placea sa imi iau niste blugi si niste pantaloni care i-am vazut la Zara din aceia cu turu "curu" :))))) jos, niste bluzite si pulovere grosute si super mistocute.....ahhhha as vrea atatea. Unde nu mai pui ca nu pot uita deloc ca nu am masinuta mea si nu stiu ce sa mai fac....Mai vreau ca de sarbatori sa plec la Timisoara si la Mera si la Tecuci ....
Noiembrie plin de petreceri si de dorinte....ploios si uracios....in asteptarea zapezii si a sarbatorilor ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu