duminică, 7 martie 2010

Baba Dochia cu soare


Ieri, ieri a fost urat afara ... Chiar daca cerul a cernit cativa fulgi de nea, unii mari, altii mici, a fost innorat si ploios, mohorat cerul si parca trist. M-am trezit tarziu, nu foarte, dar parca vroiam sa ma trezesc dimineata sa nu pierd week-endul, zilele mele libere si dragi, mai ales ca nu am avut nimic stabilit...adica un spectacol ceva, munca. Mi-am facut cafeaua la ibric, pentru ca ador mirosul de cafea, un pic de lapte in cafea :), am dat drumu la masina de spalat (imi plce tare mult mirosul din casa dupa ce speli) si m-am cuibarit in fotoliu cu paturica mea albastra pe picioare, asa ca sa nu-mi inghete :) . Apoi mi-am zis: hmmm azi parca e baba mea, ce urat e afara! de ce oare, eu nu sunt asa, sunt vesela, imi place sa fiu vesela si anul acesta vreau sa fie totusi unul bun pentru mine. pana la sfarsitul anului vreau sa fac lucruri frumoase. nu se poate, cred ca e o greseala :( Nu mi-am data seama ca defapt ieri a fost 6 si nu 7, iar baba mea am stabilit-o pe 7.
Azi acasica la parinti, dimineata cand am vazut soarele, pe Pufiku meu trezindu-ma cu pupic pe nas si pe Fetita mea in curte (cred ca o sa faca copii mici) am zis, azi e 7 azi e baba mea si e soare e frumos, asa sunt eu, asa trebuie sa fiu...stralucitoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu